Thursdaaaaaay

Försöker desperat att göra lite glass med våran glass maskin, vi får se hur det går eftersom jag hade för lite grädde och råkade ta äggvitor istället för ägggulor (A) jag får väl äta upp den om det blir för misslyckat :)
Idag var det en chilldag eftersom jag inte har några läxor och vi hade håltimma i skolan. Haha jag och emma blev intervjuade av någon snubbe från radion när vi var nere i stan. Han frågade en massa saker om andar, och om vi fick önska oss tre saker från en ande vad skulle vi önska oss då? Jag: Att alla sjukdomar skulle försvinna Emma: den gamla klassikern, fred på jorden Jag och Emma : och sen får vi väl ta något till oss själva så vi önskar oss 25 miljoner! Hahahah varför just 25 miljoner?? jo men det är väl en lagom summa ändå? Grattis till den som orkade läsa allt, nu ska jag gå och kolla till min glass, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0