10 sanningar om mig!

1. Jag tycker inte Uggs är fint, har aldrig tyckt det, kommer aldrig att tycka.. men ändå har jag ett par som jag aldrig har använt?

2. Jag tycker det sjukt jobbigt ibland när folk vill att ALLT ska vara rosa och glittra!

3. Jag gillar att sjunga, sjunger dock inte speciellt bra..

4. Föredrar brunetter framför blondiner

5. Jag skulle vilja att min hund var mindre så jag kan ha henne i en väska och gå runt på stan, HAHA!

6. Just nu föredrar jag hellre the lonely islands än beyonce elr lady gaga

7. Jag är helt GALEN i godis

8. Jag tycker inte om pannkakor, våfflor, pizza, bullar, tårtbotten, bröd, pasta och spaggetthi... osv.

9. Jag hatade modet när alla skulle gå runt med en sjal på axlarna.. mormor mode?

10. Jag tycker det är coolt med motorcyklar och kommer att få en när jag fyller 16 det har JAG bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0