brist på fantasi -.-

asså ibland får man sånt hjärnsläpp så man inte vet vad man ska blogga om?! Har ni vart med om samma sak, man känner för att blogga om ngt men kommer inte på en enda intressant sak? så det slutar med att det blir ngn tråkig, hej idag var jag på stan och fikade hejdå.. och en ful webcam bild när man sitter helt finnig i hela ansiktet med gräsliga kläder.. haha, så typiskt mig och min blogg!  

Just nu är det ett sånt tillfälle, jag håller inte på med någonting.. sitter till och med och kollar på leila bakar i frankrike elr ngt  även fast jag känner för att blogga om ngt kul! åh varför sitter jag och kollar på det här programmet man blir ju så himmlans sötsugen! snart så kommer jag nog springa upp och ta en kaka och sen få dåligt samvete för att jag känner mig tjock..

oj det blev ett rätt långt inlägg om ingenting! grattis till er som orkar läsa..



Kommentarer
Postat av: clara♡

jag vore jätte glad om du ville slänga in en liten kommentar på min frågestund :)



http://claaarae.blogg.se/2011/august/do-not-wear-the-questions-in-you-ask-someone.html

2011-08-09 @ 13:21:42
URL: http://claaarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0