hööst

nu börjar ju hösten!  H&M har fått in oootroligt många snygga saker! Dom är billiga, helt ok kvalitet, och framför allt uuursnygga! Jag tycker H&M kan mer om mode än t.ex Jolina? ALLA ska ha kläder därifrån?
 
*åh men kolla min nya hunkydory kofta, och min nya odd molly! elr mina Prime Boots! Jag har ju min egna stil och bryr mig inte om vad alla andra tycker!*


gumman? se dig omkring! Exakt alla går runt med likadana kläder.. så du kan lägga ner det där med din egna stil för du ser precis ut som alla andra!
 Visst, jag tycker det är jättefint med dom kläderna! Jag skulle verkligen INTE tacka nej till någon Hunky dory kofta elr Odd molly.. men se likadan ut som alla andra? NEJ TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0