Paris!

Min underbara brylling Paris från NY var jag med igår+idag! Brylling är typ en avlägsen släkting ( min pappas sysslings barn) Haha kompliserat! Aja, vi hade det superkul! Shoppa på stan, kollade på filmen You again och på typ 10 avsnitt av Bad Girls Club! Haha det är typ som Big Brother fast det bara är en massa tjejer som festar och bråkar hela tiden!  På stan köpte jag: Lösnaglar, Lösögonfransar och en ny laddare till min mobil som inte har funkat innan? :s Sen var jag och Paris på badhuset idag också! Haha.. barnslig man kan va..

Vill bara passa på att säga förlåt för att mina blogginlägg är så EXTREMT tråkiga! Men ni måste ju förstå att man inte har lika stor lust att blogga nu på sommaren!? Ni får vänta till tråkhösten! Då kommer jag blogga mycket och shoppa mycket också! eftersom födelsedag betyder höjd månadspeng! Kanske en moppe elr systemkamera elr varför inte navelpiercing!? Haha några saker som jag önskar mig bara

XoXo




Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en riktigt rolig dag!:)<3

2011-08-12 @ 14:52:03
URL: http://Fashionheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0