vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer längtar efter något som kan rädda mig


Hur fasen ska man se ut på en tjejkonferens?
Inte så fint att gå så här, ser ni?! Mitt hår är ju typ LOCKIGT? Nu fattar ni väl varför jag plattar de? Helt osminkad oxå.. Vet inte äns varför jag la ut den bilden men någon bild ska man väl ha?

 men nu blire tjejkonferens! Ojojoj börjar bli affärskvinna nu!

Haha, ja tjejkonferens då! det blir yoga hälsoprat! Hälsofrukost och lite pyssel.. Ser fram emot det! Även om man känner sig lite hurtig..

Igår då var jag jäkligt hurtig! chelsie och jag joggade typ as snabbt hela vägen ner till Annelundsparken, vi skulle vara där med gympan..
men jag ramlade i någon jävla vattenpöl och såg ut som en dränkt katt! Var helt jäkla pissblöt, och smutsig! Måste sett sjukt ut när jag gick med måns och andreas och alla tre haltade sig fram.. Andreas har typ opererat foten och måns skulle bara komma på ngt för att slippa vara med på gympa lektionen.. Hela mitt knä var helt blodigt och jag har fortfarande en massa smuts som sitter fast i såren i händerna..



Aja, men puss på er alla jädrans grodor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0