when i was a *happyface*

ja, dagen måste jag säga har vart rätt mkt skit, eftersom jag vaknade på morgonen och lät som en strypt giraff -.-'
Men heter man Ella och är en idiot går man till skolan ändå... Kunde inte snacka med någon typ men försökte så gott jag kunde, jag har blivit lite i rösten nu eftersom jag var tvungen att gå hem efter slöjden :(
När jag kom hem och tog tempen ( eller vad den nu heter) hade jag nästan 40 c feber :o OMG! tänk om jag har smittat ngn te.x söta Emma.... :$ förlåt isånnafall....
Har iaf bestämt mig för att inte gå till skolan imorgon eftersom jag måste vara frisk i helgen för då jävlar blire shopping! Nu har jag klagat tillräckligt, tack för att ni orkade läsa allt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma :)

haha, sötan ingen fara jag blev inte smittad! <3

2011-03-20 @ 14:49:07
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0