hittade inget! :'(

hittade inget på kungsmässan, men det är ju ändå alltid kul att bara kolla runt lite, och spara sina pengar ( vilket jag verkligen behöver göra) 
Man kan ju inte alltid hitta något, men just nu kändes det bara som att inget va för mig? tråkig såklart..
jag har även börjat tänka lite på att lägga ner den här bloggen, och typ pausa upp det lite, kommer nog att börja en ny blogg med nytt fräscht namn, bättre bilder och finare designer! en uppgradering alltså! + att min blogg är riktigt tråkig nu och det känns som att ingen varken läser elr kommenterar!
ska iaf till sankts sigfrids griftegård idag och hälsa på min älskade bror!♥ det är så oootroligt vackert med alla ljusen!

Kommentarer
Postat av: Emma

FORTSÄTT ATT BLOGGA!;)

2011-11-07 @ 15:06:25
URL: http://Fashionheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0