tappat bort blogglusten..

har inte kännt, för att blogga, så det är därför det inte har blivit av. Ber om ursäkt för det!
Jag börjar fundera mer och mer på att starta en ny bättre blogg, så det är väl därför jag inte bloggar så mycket heller.! 
Btw, har glömt att min mamma har bokat en resa till London så på sportlovet så åker jag! Ska bli så sjukt kul! Jag har aldrig varit i England och det är verkligen någonstans som jag vill åka! Flera av mina kompisar har varit där och dom sägaer att det är jättekul! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha men ella ;) Borås är inte kul, eller jag tycker inte det. Inte för några ryktens skull, det är min åsikt liksom. Jag är inte gjord för den här staden, jag är typ en "för stor fot i en för liten sko". jag har ingen framtid här helt enkelt :)))



Det är ju iaf bra att du tkr det är mysigt för då trivs du ju o det är det man ska göra tkr jag :D

men detta är min åsikt o jag står för deeeen ;)

Pusssss

2011-11-14 @ 21:11:56
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0