puh..

Åh gud va trött jag är! Jag har verkligen kört på nonstop sen klockan åtta imorse..
Kom precis hem från träningen och känner verkligen bara för att ta ett långt varmt bad och sen mysa framför teven.. men det går icke! För jag ska ju förstårs ha matteprov imorgon, och en massa andra saker som är übertråkigt att göra!... 
imorgon börjar vi fem i nio elr ngt sånt, guud va sköönt! Även om det inte är speciellt tidigt så är det verkligen skillnad på att börja då än med att börja klockan 8! på fredag börjar vi tio över åtta... Men jag ska kämpa till the end!
För sen är det LOOOV! Känner att jag verkligen behöver det här nu..
BTW!!!!!!!! jag har lärt mig rövarspråket! SKITSTOLT!

o-mom    dod-u    kok-a-non    lol-ä-sos-a   dod-e-tot    hoh-ä-ror    sos-å    ä-ror    dod-u   bob-ä-sos-tot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0