sjukligt..

håller på att bli förkyld!  INTE kul... Det är väl mina tokiga kompisar som har smittat mig..
'
Nu har ju den där gubben börjat igen.. Tydligen så ska ju jorden gå under på Fredag! Hahah  Patetiska jävel som försöker vara lite smart? Skaffa dig ett liv istället och sluta oroa alla, det finns faktiskt männsikor som går på det! Även fast det är ganska få.. Men jag har läst att det är ett antal männsikor som tar livet av sig bara för att dom inte vill vara med när jorden går under... Stackare..
'
Nä nu försöker vi tänka på ngt annat.. Som tex min toblerone som jag sitter och smaskar på just nu! Mamma hade nämligen köpt 3 stycken 400 grammare på taxfree shopen! MUMS
BTW, jag klippte ju mig igår? ignorera bilden egentligen, men jag tänkte att ni ville se hur det blev?
Blev ingen större skillnad men lite kortare och fräshare blev det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0