Azzå vafan?

Det är typ en grejj som hela tiden håller på att jävlas med mig.. Jag ska alltid hålla på och bli yr och få ont i huvudet? Och jag vet, careface på hur jag mår, men det är fett jobbigt?!
Det kommer lixom inte bara när jag reser mig upp häftigt, utan det typ håller på i några minuter då och då. Flera gånger om dan? Det kan inte ha med att göra med att jag dricker dåligt, för jag drack fan som en flodhäst en dag och åt som en gris, så det kan inte ha med någon brist att göra..
Någon som har det likadant och kanske vet var det är? Skulle uppskatta om någon sa något.. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Är säkert en get som sitter inne o bajsar i huvudet på dej eller något... jag har ju försökt att hjälpa att komma på vad det är men vi vet ju inte... fråga typ en doktor? :9 <3

2011-09-27 @ 19:59:24
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0