bloggen!

Okej, jag har en fråga till er 10-20 stycken som läser min blogg.. Vad tycker ni att jag ska blogga/ blogga mer om?
Jag vet att min blogg kan bli lite tråkig ibland, typ hej idag har jag på mig det här och idag ska jag blablabla..
Men vad tycker DU att jag ska blogga om?
Mer bilder? Ska jag typ ta med mig kameran när jag är på stan osv.?
berättar jag för tråkiga saker? Ska jag helt skrota dagens outfit?
Men tänk!

Kräv inte för mycket, för jag har inte hur mycket tid som helst, och jag brukar inte ägna hela min tid framför datorn
Jag tänker inte blogga så mycket mer, det kommer fortfarnade bli 1-3 inlägg om dagen, men jag kan ju fortfarande ändra på innehållet..?
Vill du förändra något så kommentera! Och om ni tycker allt är bra som det är, kommentera ändå? Härliga kommentarer gör min dag! 



Kommentarer
Postat av: sara forss

hej , det var ett bra tag sen vi snacka ^^

du kan ju adda min nya msn , [email protected]

hare bra Kram♥

2011-09-15 @ 19:33:11
URL: http://borntobemyself.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

typ lite mer intressanta saker, tänk efter vad du själv tycker är kul att läsa ;) typ skvaller, hemlisar, öppna dej för bloggen, och kanske länka ofta på facebook? :)

2011-09-17 @ 11:11:04
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0