clara<3

En tjej jag saknar sjukt mycket just nu och som jag inte har pratat med så mycket på sistone... Clara!
Har kännt henne sedan förskolan, men dock var vi inte så bra kompisar då, haha! Snarare ärkefiender
Men typ i ja jag vet inte riktigt fyran kanske? Det var då vi började umgås mer och mer och vi blev jättebra kompisar! Och nu är hon en av mina bästisar! Kan man tänka sig? 
Så himla många minnen vi har, kan ju inte räkna upp alla men några kan man ju iaf klämma fram 
När jag sov över hos dig första gången, haha kommer du ihåg? det var typ i tvåan! 
När vi satt inne och spelade Pettson medans dom andra låg ute och solade, hahahah!
När vi var med varandra på påskafton och gick bort till en lekplats och fick godis av min granne..
Småsaker som man minns!
Clara du ska bara veta att du är så underbar! Vi måste vara mer med varandra!
Vi syns nästa fredag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0