Claruusen!

Var och fikade med denna tjej idag, mycket trevligt var det! Eftersom hon är en av mina bästa kompisar så tänkte jag skriva om henne idag 
Clara har jag lärt känna inom skolan och vi blev väl riktigt bra kompisar typ runt januari/ februari i sjuan, såklart var vi bra kompisar innan dess men vi har väl blivit mycket ''tightare'' på senaste tiden 
Clara är så sjukt kul, och även fast vi typ bara känt varandra i ett år så har vi så himla mycket minnen!
Det är fett roligt att umgås med henne och man har alltid något att prata om när man är med henne! 
Hon är en av tre claror jag känner och är absolut den busigaste av dom  + att jag tycker hon borde dela med sig lite av sin finhet och några av hennes snygga killar som hon får tag på!
du är min säl, puss♥

Kommentarer
Postat av: Clara J

Hahahah, älskar dig ella!! <33

2011-09-27 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0