förlååt bloggen!

Glömde berätta att jag drog till bengtsfors i fredags! Så därför blev det ingen bloggning över helgen.. 

På fredag, då åker jag till Stockholm! Wihoo! Vi slår till med ett happyface på den! 
Älskar att komma bort härifrån och åka någonstans! Bo på hotell, äta på resaturang och massor med shopping såklart! Det är liiivet!  Och helgen efter det, då fyller jag år! Hurra! 
Några saker jag önskar mig:
• Systemkamera
• Navelpiercing
• Plattång
• Desperate housewives boxar
• Mjukisdress
• Pengar
• Kläder
• Lösnaglar

Kommentarer
Postat av: Emma

hiho life of fab liksoom :D



puuuuss min snart 14åriga bäääästis <3<3<3<33<3



// din mini kissie <3

2011-09-18 @ 19:54:47
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0