Så länge..

Denna design får jag ha så länge. Den ser lite mupp ut men jag hade ingen annan och det var första gången jag ändrade min design själv. Men jag ska snart byta ;) ( får fråga emma, hon är ju typ värsta proffset på designer)
Igår var vi på besök hos några som mamma känner, jag och Lisa spelade x-box 360, det var typ det där spelet man står framför en kamera och dansar till olika låtar. Haha så sjukt bra var jag måste jag säga...
Nej nu tror jag att jag ska ta och käka lite frukost. Blir kanske en smoothie om vi har ngn yoghurt.
Ha de bra!
btw, 10 dagar kvar till Thailand!

Kommentarer
Postat av: emma (w)

fin blogg du har ella! :D<333

2011-01-30 @ 11:54:59
URL: http://fashionheart.devote.se
Postat av: Lillaclara

Ha så roligt sötnos, om du vill fr du gärna kolla efter skal till min mobil, även till iPhones, emma o jag ska h lite tävlingar, puss clara!!<3

2011-01-31 @ 13:35:20
URL: http://Fashionheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0