träningsdagen!

Skola idag som vanligt, fast vi hade håltimma vid lunchen så jag och emma drog hem till henne och gjorde ngn konstig maträtt som smakade köttbullar, haha. sen skulle vi ner till alideberg och simma med klassen, måste säga att jag var väldigt bra på att livrädda asså! man skulle rädda ngn docka som hette lisa men jag typ dränkte henne istället :) sen så tävlade jag och måns om vem som hade mest magrutor jag vann ju förstås...
Sen så tränade jag och Emma som vanligt efter skolan, pinsamt värre eftersom jag gjorde världens vurpa som vi inte behöver gå in på :o efter träningen tog jag en långpromenad med emma :D
kommer bli vältränad till tusen!
kommer bilder när emma har skickat dom, som vi tog på håltimman :)
puss<3
jag om några dagar?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0