Känn ingen sorg för mig i göteborg

Shoppa gärnet i götet med farmor och Lisa idag! supermysigt<3
Igår var jag ju på liseberg.. haha ingen ville åka atmosfear med mig så jag skippa den! får åka den när jag går nästa gång!

Hittade detta i den underbara staden:


BikBok



BikBok



Carlings, farmor ville egentligen inte att jag skulle köpa denna eftersom det står mortal på den, haha  
( för er som inte vet så betyder Mortal dödlig, och min farmor är rätt kristen)



byxor från BikBok, det är hög midja på dom, har aldrig haft ett par som är det men man får ju testa lite nytt!



korallfärgat läppstift, Lindex

Sen köpte jag en hissgardin, som såg ut typ så här:




Ha en bra kväll alla härliga människor!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0