oopsy!

Inte blivit ngn bloggning som ni har märkt... :o har haft fullt upp! Sovit över med Emma, vi sov i mitt gigantiska tält, sjuukt duktiga vi var som fick upp det, hahha fick hjälp lite av hennes pappa ioförsig.. man vet ju hur det kan gå när ett kinderägg och en blondin ska försöka sätta upp ett tält!

Mååste byta design på bloggen! jag känner mig verkligen desperat! och denna gången lovar jag att ni ska få en FIN design.. Kanske med lite nya härliga bilder? Hoppas jag får lite mer tid att blogga nu! men annars får ni klara er ( dom få läsarna jag har nu på sommaren  )




Kommentarer
Postat av: clara♡

hehe så söta!

kolla gärna min blogg söti<3

2011-08-03 @ 00:00:04
URL: http://claaarae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0