r.i.p<3

usch vad hemskt.. det var en flicka som höll på att drukna för några dagar sedan i kypesjön som ligger väldigt nära mig.. 
Men när ambulansen kom så fick dom igång andningen och det verkade som att hon skulle klara sig tror jag.. Men idag så avled hon.. Jag har inte riktigt fattat vad som har hänt, för jag förstod inte hur hon kunde ligga under vattnet i 10 min?! Det brukar vara rätt mycke folk på badplatsen.. Men det är ju såklart hur hemskt som helst, och jag tycker synd om hennes familj och vänner.. Jag vet hur det känns att förlora ett syskon elr en släkting.. Hon blev ju bara 10 år, man har ju inte hunnit leva hela sitt liv då! Tycker inte det borde gå att dö när man är så ung..

vill du läsa mer om händelsen klicka HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0