10 sanningar..!

Jag är ganska duktig på att ändra åsikter.. Först kan jag tycka om någonting och sen hata det! Eller tvärtom!
Jag älskar bild, även fast våran lärare suger..
Min mamma och pappa hotar med att stänga av internet om jag laddar ner film...
När jag var liten fick jag inte kolla på Top Model eftersom dom var så smala
Vi har inte kanal 3, 5 och 6 på våran teve
Min spanska lärare säger att jag har ett A i spanska och jag skryter ganska mycket om det, hahah
Jag är SÄMST på att äta nyttigt en lång period..
Jag har jättesvårt för att säga, ''jag älskar dig'' till mina familjemedlemmar..
Jag drömmer nästan varje natt..
Jag skulle vilja skriva en bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0