födelsedag!

it's my bööörthday todaayy!
Det var en underbar kväll igår, tack alla tjejjor! ♥
har fått en massa fina presenter..
bland annat det här:
Av emma w:
Man tänder doftljuset och sen typ doppar man fingrarna i det där som smälter så blir det typ massageolja! C00lt!



Av CLara å och Emelie
Kommer jag våga färga det? :oo det är frågan?? mamma och pappa är skeptiska..
Av clara blev det en fika på stan och ett säl kort! Loveu!<3



Av emma fick jag bio! Mohahaha ska välja den dyraste bion och det dyraste snaxet så hon blir fattig!
ignorera min fula tå...



Av Clara p fick jag lite inrednings grejjor till mitt rum!
hon är så hilma duktig på inredning, och hon kommer nog bli designer/florist/pysseltomte när hon blir stor!



och av Elin fick jag en blomma, fatta vad fin! Hon har gjort den själv!



Av familjen fick jag:



den här blusen från urban outfittters, visste att jag skulle få den för jag var med och köpte den  lite skrynklig, men det har varit ner paketerad i ett paket!



money money money, till en systemkamera!


Dom här sakerna fick jag av min lillasyster, en ansiktsmask, ännu mera lösnaglisar och en grej som man kan hänga smycken på från urban outfitters!



leggins alltid bra och ha!



och en svart mjukisdress från cubus, sitter och myser i den just nu!



TACK FÖR ALLA UNDERBARA PRESENTER, JAG ÄLSKAR ER MEST AV ALLT! 



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: tack tack tack!!

2011-10-01 @ 17:42:57
URL: http://anderssonlinnea.webblogg.se/
Postat av: Emma

hihi vilken söt mysdress! :D

du MÅSTE våga färga, det blir säkert jättefint! :) <3

2011-10-01 @ 20:30:15
URL: http://whosthatchic.blogg.se/
Postat av: Clara

Hihi du är rolig;) tack för en goo kväll!<3

2011-10-07 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0