sliiten chey!

Känner mig helt tjock i huvudet.. uschamejj! Men gårdagens kväll var superkul! Sov över med sötnosarna mina..
,
Idag ska jag gå på stan med farmor och vi kommer väl gå ut och äta elr ngt? myyys!  Ska bara chilla idag och typ tjocka mig i en massa godis och andra onyttigheter 
'
ni märker ju att det har blivit lite ''tunt'' med bloggning denna veckan. Men det har varit så jäkla mycket plugg och har inte haft tid somsagt 
'
Imorgon blir det bio med Emma! Det var så himla längesen jag var på bio här i borås, var ju på bio i stockholm på någon liten biograf.. Gulligt!
Har haft lösnaglar på mig, men jag har tappat alla? Hur kunde detta hända? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0