döda ben

Vi hade en så kallad '' monsterjogg'' i skolan idag. Det går ut på att man ska springa så långt som möjligt på en och en halv timma, och den klass som sprungit längst vinner. Sprang 1,3 mil med Emma (w)  *stooolt* fast nej 
Är lite död i benen men ska dansa ändå  Det är så roligt och jag vill i inte missa en enda gång!
trevligt med läxa när man kommer hem och matteprov imorgon -.-' Men sånt får man ta! Ska ju till Stockholm i morgon så kommer tagga sjukt mycket hela dagen! 
Han inte lägga upp imorse hur jag ser ut idag, för min data var jätteseg ( såklart) togg typ 4 min att starta den och 2 min att öppna google chrome, och sen ytterligare 2 min att öppna upp blogg.se? Så jag sket i det...
Men ni får bilden nu istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0