kissie<3

Jag kunde bara inte motstå att skriva om min bästis Emma först! 
Min lilla mini Kissie, min bitch♥ du är underbar!
Har kännt dig sen vi gick i förskolan, och att vi har hållt ihop hela tiden är helt otroligt? vi har aldrig bråkat, vad jag kommer ihåg? Så många minnen, när vi gick i trean började vi skriva böcker, i fyran femman och sexan var vi typ klassens smartaste tjejer och bäst på att skriva! Hahah! Men det har förändrats ganska mycket ändå? Men humorn sitter kvar! Samma gamla dåliga humor! HAHA orkar inte med den ibland!
Och idag tillexempel? Släpa oss ner till stan fast vi är helt slut? Det är sånna saker som du och jag kan göra? Vi såg nog helt sjuka ut när vi gick runt där och skulle hitta present till min lillasyrra! Två slitna tjejer som springer runt? ( eller snarare släpar oss runt)
När du blir stor, så kommer du säkert bli en hemmafru och springa runt där i tolv cm klackar med en liten chiuahua i handen och lösnaglar, och det ända du kan laga är billys pan pizza och mackaroner! Då kan du ju alltid ringa mig?
du är min lilla fjortis och kommer alltid att vara♥
älskar dig så mycket..
men who är den där chiccen?

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahha, GUD JAG SKRATTAR SÅ JAG DÖÖÖR!

du är så bäst i mina ögon, min lilla medelmåtta!

fast det är ju bara på skämt, du är ingen medelmåtta, du är så speciell och sjukt bra! bestisfestis, har alltid hållit ihop och kommer alltid göra <3



och vi kommer väl antagligen bo grannar i hollywood, två hemmafruar med varsin chiauaua <3



ÄLSKAR DEJ SÅ JVÄLA MYCKET OCH DET VET DU , PUSS <333333333

2011-09-19 @ 19:48:29
URL: http://whosthatchic.blogg.se/
Postat av: Emma

så nu har jag länkat dej nere i hörnet utav bloggen! :D <3

2011-09-19 @ 20:19:28
URL: http://whosthatchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0