töcksfors

Har ju varit i Bengtsfors i helgen som ni vet. Och igår åkte jag och pappa till ett jättestort shoppingcenter som ligger nära våran stuga.
det var helt enormt och det låg lixom mitt ute i ingenstans? Askul var det att vara där!

 Dom hade 2 stycken gigantiska godisaffärer som var så stora att det inte går att beskriva..!
 Dom som bor i borås vet ungefär hur stort åhlens är i stan? så stor var godisaffären och dom hade 2 stycken som var så stora? HELT SJUKT! shoppingcentrat var gjort för norrmännen så det var väldigt många norrmän där! I norge är alla kläder och sånt jättedyrt, så dom åker till sverige och shoppar. Smart va?

Vi köpte dom där gigantiska marshmallowsen jag visade och så köpte jag den här från BikBok:

Dissa minen..

Ni måste tro att jag är helt galen i BikBok eftersom jag nästan bara har kläder därifrån? hahah men nej jag har egentligen inte så mycket kläder därifrån, men det blir oftast att jag hittar ngt där, tycker dom har snygga kläder och så!.... Vi har ju inte BikBok i borås! Synd..



Varuhuset..


Det ser ju inte så gigantiskt ut på den här bilden, men HA! ni skulle ha sett det!



Blev ett lååångt inlägg så här på kvällen, men har man mycket att blogga om så har man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0